O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

niedziela, 20 czerwca 2010

World of Warcraft: Night Elf


Nie było wczoraj posta, bo strasznie wciągnęła mi kolejna gra, którą pokazał mi brat Entuzjastycznej - World of Warcraft. Grałam w to z nim w sieci chyba z 5 godzin ^^ Założyliśmy tam małą drużynę - ja, on, jego kolega i E. Razem będziemy walczyć z bossami xD Brzmi to dziecinnie? Może tak, ale my po prostu uwielbiamy grać.

World of Warcraft zainspirował mnie do stworzenia nowego dzieła :) Oto nocna elfka z WoWa.



Wiem, że znowu spaprałam dłonie i nogi ma jakieś koślawe, ale całokształt mnie zadowala :) Zauważyliście, że nie ma źrenic? To nie jest mój błąd - one wszystkie mają takie oczy. I uszy są charakterystycznie długie i wąskie. Nietypowe, ale ciekawe :)

W WoWie jest 10 ras - 5 na ścieżce światła i 5 na ścieżce mroku. My wszyscy jesteśmy nocnymi elfami, kroczącymi ścieżką światła. Oprócz nich są jeszcze ludzie, gnomy, krasnoludy i draenei - stworzenia przypominające połączenie elfa z demonem (rogi, kopyta, ogon); oraz z mroku: orkowie, trolle, nieumarli, taureni (przypominający minotaury) oraz krwawe elfy (najładniejsze z wszystkich postaci). Świat jest po prostu OGROMNY - chyba całe wakacje miną, a my nie odkryjemy wszystkiego. Grafika też jest piękna. A co do samej gry - nie jestem w stanie tego ocenić, bo gram dopiero od wczoraj, ale na razie bardzo mi się podoba :).

W naszej drużynie zadbaliśmy też o to, by każdy miał inną profesję - ja jestem łowcą, W. złodziejem, Entuzjastyczna medykiem, a... ten czwarty druidem. Mogłabym jeszcze sporo wymieniać o tej grze, bo opcji jest niesamowicie wiele, ale nie chcę Was zanudzić na śmierć xD

światło: human, night elf, gnome, dwarf, draenei;
mrok: undead, tauren, orc, troll, blood elf.

Jeszcze tylko TYDZIEŃ! JEEEE! Niecały nawet xD Strasznie się cieszę, ale jednocześnie też trochę mi smutno, bo już nigdy nasza klasa nie zobaczy się w takim składzie. Cóż, tak samo było z podstawówką i jakoś przeżyłam. A jeśli tamto przeżyłam, to rozstanie z osobami, które znam nie 6, a 3 lata przyjdzie mi chyba trochę łatwiej. Mam nadzieję :)

Jutro następny rysunek i już wiem jaki, ale Wam nie powiem! :P

5 komentarzy:

  1. A spróbuj narysować tego blood elfa :)
    Te wyszedł ci b.ładnie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, spróbuję :)

    The Dark Cat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Wowie nie ma Sciezki mroku i Swiatla to sa po prostu osobne frakcje ktore ze soba walcza ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Alliance i Horda. No i nie medyk tylko priest, czyli kapłan.^^ Co do Blood Elfów, wiem, że nie ładne to co ładne, tylko co się komu podoba, ale jak dla mnie piękniejsze są właśnie Draenei. I właśnie Draenei oprócz Night Elfów są moim ulubionym tematem jeśli chodzi o rysowanie.^^

    http://bazgrola.blog.onet.pl/

    Pozdrawiam.;P Melon.

    OdpowiedzUsuń
  5. Da, Da! Mea culpa :) Oczywiście, Alliance i Horda.

    OdpowiedzUsuń