O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

sobota, 26 czerwca 2010

World of Warcraft: Blood Elf



I oto jest! Przez ten cały stres przed śmiercią z Waszych rąk tak się denerwowałam, że spaprałam parę detali:

1) Wersja czarno-biała jest szara w środku, bo za lekko ją narysowałam i przy skanowaniu była ledwo widoczna, więc musiałam pokombinować z opcjami kontrastu, półcienia itp. żeby to odratować;
2) Narysowałam łuk, ale inteligentnie zapomniałam o kołczanie ze strzałami, przez co jest on tylko w wersji kolorowej, skopiowany w komputerze z innego obrazka;
3) Zapomniałam się podpisać i nanieść datę, dlatego wstukałam to na klawiaturze już po zeskanowaniu;
4) Znów spaprałam dłoń.

Ale z ogółu jestem zadowolona :) Krwawa elfka z World of Warcraft:



A tak, ona również nie ma źrenic - jedynie poświatę, podobnie jak u nocnych elfów, tylko zieloną.

Jest nieco inna od tamtej, którą dałam jako przykład pod postem "World of Warcraft: Night Elf", bo nie chcę, żeby coś się powtarzało. Wiadomo, że monotonność czy jednolitość nie przyciąga ludzi. Zresztą, uważam, że ta jest równie ładna :)

Teraz muszę się tylko zabrać za rysunek-niespodziankę, potem jeszcze jedno "dzieło" a następnie... jeśli mi się uda, to wznowię serię bohaterów, stworzeń i bestyjek z mojej najukochańszej gierki Heroes III :) Mam wakacje, mam czas! A co! xD

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna. I nie upieraj się tak z tymi dłońmi, bo jest całkiem dobrze :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dłońmi stanowczo nie jest dobrze. Ale będzie.:) Trzeba tylko trochę wprawy.

    OdpowiedzUsuń