O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

wtorek, 15 czerwca 2010

"Kakaś"

Powracam z rysunkami! Proszę, oto "Kakaś" (nie powiem skąd, bo mnie wyśmiejecie... [wstyd]; zresztą Kreatywna wie - Kreatywna mnie zabije xD). Moja druga mangowa postać ^^



1) Tak, on zawsze taki niewyspany
2) Nie pytać mnie czemu ma takiego fryza, bo nie wiem - może tak lubi?
3) Tak, to właśnie jest ninja (a przynajmniej miał być... przypomina?)
4) A tak poza wszystkim, jest bardzo sympatyczny ^^


P I E R W S Z Y raz w życiu nie spaprałam D Ł O N I! Jestem z niej dumna... (łezka) :)

Trochę wprawiam się w tym komputerowym kolorowaniu, nie? Wydaje mi się, że jest coraz lepiej. Oczywiście nie narzekam, nie nie! ^^

Ach, no i tak - miały być gify mojej roboty, ale obawiam się, że wstawienie ich na bloga jest niemożliwe bez zarejestrowania się na powiedzmy imageshacka, wrzucenia ich tam, a potem skopiowania do nich linka tutaj. Po pierwsze - za dużo roboty; po drugie - nie ma sensu rejestrować się tylko dla kilku gifków. Z reguły omijam szerokim łukiem wszelakie rejestracje na stronach. Nawet jeśli wołają o rejestrację oryginalnej gry :P

Jutro wrzucę rysunek złodzieja sprzed dwóch lat, a w następnych dniach postaram się narysować jakąś KOBIETĘ, bo zupełnie przypadkiem zorientowałam się, że wstawiam samych facetów xD (nie licząc Yuny i rusałki, a Dubhe nie jest moja). To dość dziwne, bo właśnie ZAZWYCZAJ rysowałam postacie płci żeńskiej (głównie elfki xD).

No to jutro złodziej ;)

6 komentarzy:

  1. Ogniste enough :)
    fajnie ci wyszła :) Wstawię a jak !
    Chociaż nie wiem czemu ale czarno-biała wersja bardziej mi się podoba.
    Ale kolor włosów wyszedł ci wręcz idealny :D
    Eh... sama bym takie chciała. Szkoda że jestem blondynką :/
    Czy będę zbyt wymagająca prosząc o jeszcze jakiś fragment twojej twórczości odnośnie moich bohaterów ? ;)
    Prześle ci na pocztę jak mniej-więcej ja sobie wyobrażam moich bohaterów wśród aktorów. Może coś cię zainspiruje... Było by bardzo miło 8D
    A co do tej notki, to nie wiem jak ty to robisz ale te postacie wyglądają serio jak w ruchu. W sensie... świetna dynamika? Kurde, nie wiem jak to nazwać ale te wszystkie zgięcia kolan, rąk itd. co tworzą cały ruch postaci.
    Świetnie :)
    Aha, i gratulacje za 5 z polaka :)
    :*
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, dziękuję! :* (za pochlebstwa i tak dalej...) Nie wiesz, jaką mi to sprawia przyjemność, że komuś się podoba :))
    Co do wersji kolorowych i czarno-białych: zawsze przesyłam (czy to na bloga, czy do Ciebie) je obie, bo niektórym bardziej podoba się szkic, a innym w kolorze i można sobie wybrać ^^
    Nie, nie będziesz zbyt wymagająca! Bardzo chętnie narysuję jeszcze parę osób do twojej powieści. Nie dość, że poćwiczę sobie rysowanie, to jeszcze moje rysunki się w końcu do czegoś przydadzą! Tak więc przesyłaj kiedy tylko chcesz. Niedługo wakacje, to się spokojnie będę wyrabiać. Właściwie już teraz mamy luzy :)
    Ah, 5 z polskiego... ŁIIIII! Walczyłam o nią jak lwica! xD
    Też kiedyś chciałam mieć rude włosy, ale niestety nie pasowałyby do mojej karnacji... Poza tym, Gromowładna już je zaklepała od urodzenia :P (tylko jej odcień jest bardziej... lisi) ^^.
    Dzięki jeszcze raz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nie wiedziała że to Ty narysowałaś pomyślałabym że to AUTENTYCZNA manga:) gratuluję^^
    Natomiast nie zauważyłabym że on jest niewyspany, tylko że po prostu dziwnie się patrzy xD
    Hermes

    OdpowiedzUsuń
  4. Kreatywna (~~evil)25 czerwca 2010 20:29

    Hermes, ty Amatorze! on sie wcale dziwnie nie patrzy, tylko jest znudzony życiem!!!
    jego tatuś popełnił samobójstwo, a wojna zabrała mu dwójkę przyjaciół! i NAUCZYCIELA!!! (ale to zupełnie inna historia)
    co do BC - rozumiem cie. tez wstydzę się tego człowieka^^ ale bosko walczył z Zabuziątkiem (ten od królika)

    OdpowiedzUsuń
  5. TAAK! On jest dziwny! Ale zachowania ma boskie! xD Pamiętasz? "Tysiąc lat bóluuu!!!"

    OdpowiedzUsuń