O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

piątek, 25 czerwca 2010

Night Elf kolorowy

Nie zabijajcie mnie! Wiem, że nowy rysunek miał być pięć dni temu, a jest dopiero teraz i w dodatku stary :P Ale wiadomo - koniec roku szkolnego i te sprawy... Nie gniewajcie się, proszę ;)

Obiecuję, że jutro już na pewno będzie nowy rysunek. Na razie musicie się zadowolić kolorową nocną elfką z ostatniego posta.



Zresztą i tak nie bardzo dokładną...

Mam dwa rysunki do narysowania: krwawego elfa i jeszcze jeden rysunek-niespodziankę. Nie wiem, za który zabrać się najpierw. Może Wy za mnie zdecydujecie?

Dzięki za cierpliwość! :)

4 komentarze:

  1. Jeszcze tylko jedno - widać te brzydkie kontury, bo w połowie rysowania zorientowałam się, że mam w ręku ołówek 4b... (czyli baaaardzo miękki) no i... tak dziwnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Narysuj najpierw krwawego elfa:) Moim zdaniem nocny elf lepiej wyszedł Ci w kolorze. Tak bardziej... kolorowo;D
    Hermes

    OdpowiedzUsuń
  3. Krwawy elf first !
    :)
    Przyjemne uczucie po zakończeniu roku, nie?
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lee wróciła ;)

    OdpowiedzUsuń