O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

sobota, 5 czerwca 2010

Heroes III: Rusałka



Brat Entuzjastycznej odkąd pamiętam miał trudności z wymową głoski "r". Dlatego też często lubimy się razem z E. z niego nabijać, nadmiernie tejże głoski używając. Przykład - Warrarytas (nawet sobie taki pseudonim ustawił xD), zupełnie jak ja, uwielbia gry komputerowe. Entuzjastyczna: "Waryrarytasie, graj w gry!". Ja: "Właśnie, graj w gry grozy!" W.: "wrr... **** **** ******* ****" - coś tam odburkuje z przekleństwami. A my dalej jedziemy! xD

Dlatego teraz powiadamiam, że uwielbiam grać w gry komputerowe, a moją ulubioną grą od niepamiętnych czasów jest niezmiennie Heroes of Might & Magic III. Tzw. "hirołsów" jest cała seria, od Heroes I po Heroes V. Oprócz pierwszej części grałam w wszystkie i każda z nich ma to coś, co nie pozwala mi odejść od monitora. Heroes II Wojna o Sukcesję ma taki klimat, Heroes III Odrodzenie Erathii, Ostrze Armagedonu oraz Cień Śmierci - najlepszą grywalność, fabułę i bohaterów. W Heroes IV zadbali o wspaniały soundtrack. Muzyka z tej części podoba mi się najbardziej. Natomiast Heroes V rozkłada pozostałe na łopatki pod względem grafiki. Mimo to w moim sercu na zawsze pozostanie stara dobra "trójka", w którą gram już około 9 lat...

Jakiś czas temu wzięłam sobie za cel narysowanie wszystkich postaci, stworzeń i bestyjek z H3. Oto pierwsza z nich: rusałka (lub inaczej ulepszona nimfa) z zamku Wrota Żywiołów. (Kolor - Adobe Photoshop).


Zapomniałam wspomnieć - jest to gra strategiczno-turowa, osadzona w świecie fantasy, Enroth. H IV i V nie pociąga mnie też już tak bardzo głównie z tego powodu, że tam już są inne światy: Axeoth i Ashan. A Enroth, które pokochałam, zniszczył mój drugi w kolejności ulubiony bohater! Potem już nic nie było takie samo.

Pozdrawiam Gromowładną, z którą czasem grywam w Heroes III, oraz Entuzjastyczną i Warrarytasa, z którymi grałam kilka razy w Heroes V. :)

6 komentarzy: