O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

poniedziałek, 14 czerwca 2010

Tapetki

Uroczyście oświadczam, że udało mi się poprawić polski na 5 i w skutek tego mam średnią 4,8 i PASEK! Uff, bałam się, że skończę gimnazjum z 4,73... byłby ból. Zwłaszcza, że na 31 osób w klasie włącznie ze mną jest teraz 19 pasków, a średnia klasy wynosi właśnie 4,73 ^^ Niezła różnica, w porównaniu do podstawówki, gdzie najwyższa średnia klasowa wynosiła 3,6 xD Pani wychowawczyni jest z nas dumna...

Informuję również, że zebrałam się dziś i narysowałam w końcu Lee z powieści Przed Wschodem Słońca autorstwa Autorki ;) Kiedy droga A. zajrzy na pocztę, myślę ( i mam nadzieję), że będzie można zobaczyć Lee na jej blogu (który oczywiście jest w ramce "Zaprzyjaźnione blogi").

Następnym razem może uda mi się jakoś wstawić kilka gifków, wykonanych własnoręcznie w programach Adobe Photoshop i Gifat, trochę też Gimp. Zrobiłam je dość dawno, ale jestem z nich zadowolona :) Tylko mam teraz problem z ich wstawieniem, bo wyświetla się sam obrazek (czytaj: nie porusza się, jak na gifa przystało :P).

A żeby nie było tak pusto, to wstawię kilka... eee... tapetek? (oczywiście moich, wyk. w AP). To było jeszcze dawniej, kiedy dopiero poznawałam ten program... :P





Do jutra ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz