O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

wtorek, 8 czerwca 2010

Dubhe


Ech, co za zgryz... mam średnią 4,73... Jeśli uda mi się wywalczyć 5 z języka polskiego, zdobędę te liche 0,2 i będę miała pasek.

A tymczasem zamieszczam rysunek Dubhe, bohaterki trylogii: Wojny Świata Wynurzonego, ale UWAGA (tu nowość) - nie został wykonany przeze mnie, tylko przez Gromowładną. A zamieszczam ten rysunek, ponieważ wersja kolorowa jest już mojego autorstwa i jestem z tych kolorów naprawdę dumna :)



Tak na marginesie, to super jej to wyszło, nie? Mnie by się nie chciało cackać z tymi szczegółami z tronu. G., szacun ;) Tutaj jest wzór.

Mam również złą wiadomość (no, dla mnie dobrą xD) - nie będzie przez trzy dni nowych postów, bo jedziemy na Zieloną Szkółkę do Wysowej ;) Poza tym, powoli kończą mi się te najładniejsze rysunki, a zanim zacznę rysować cokolwiek nowego, muszę wykonać Lee dla Autorki, więc akurat dobrze się składa, że będzie trochę przerwy :)

P.S. - "przyjrzyjcie" się muzyce, którą zamieściłam u góry. Możecie odkryć coś ciekawego ;)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście świetna kolorystyka :)
    Mam ten sam dylemat co ty: 4,73
    I muszę tylko wywalczyć 6 z j.niemca lub plastyki i będę mieć pasek!
    Miłej zabawy na zielonej :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to się chyba rozumiemy xD Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. ~~ev / Kreatywna27 czerwca 2010 15:15

    zajebisty rysunek! przekaż jej wyrazy uznania. ale najbardziej i tak podobała mi sie twoja wersja z kolumnami. i ten błysk na tronie... cudo. jak ja bym chciała tak umieć... ;))

    OdpowiedzUsuń