O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

czwartek, 3 czerwca 2010

Dante i Nero

I oto pierwsze rysunki. To detal, że odstęp czasu między ich utworzeniem wynosi niemal rok ^^ Przynajmniej mam porównanie, jak rysowałam kiedyś, a jak teraz. Mam wrażenie, że każdy kolejny rysunek jest lepszy. Juhu, rozwijam się! xD Z dedykacją dla E.



Nero i Dante - to bohaterowie gry komputerowej o wdzięcznej nazwie Devil May Cry 4. Dzięki Entuzjastycznej dowiedziałam się o jej istnieniu, a dzięki jej bratu poznałam jej grywalność oraz fabułę, co doprowadziło do tego, że teraz sama chętnie w nią gram :) Naprawdę polecam, grafika też niczego sobie, a "Dante miażdży", jak my to mówimy xD
Nie będę opisywać Devil May Cry 4, jakbym chciała, żebyście ją kupili. Nie o tym jest ten blog. Ale zawsze możecie zagooglować i poczytać o niej sami. Jak dla mnie gra jest warta świeczki, jeśli oczywiście ktoś się tym interesuje. A zresztą, macie tu link do fajnego trailera: http://www.youtube.com/watch?v=w316Rk8gbds&feature=related

Następny rysunek jutro :)

3 komentarze:

  1. Nawiedziłam cię w poprzednim poście, ale i tak tu powiem, że świetnie rysujesz!
    Dawaj, dawaj grafiku komputerowy! Trzymam kciuki!
    Agat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! I patrz do czego mnie zmusiłaś - założyłam tu bloga.
    Głupio tylko, ze nie da się tutaj zablokować kopiowania treści tak na wszelki wypadek.
    Do usłyszenia :)
    www.dead-affection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! A. mnie zaskoczyła! :)) Zaraz zobaczę Twojego blogaska i dzięki wielkie za komentarze, bo mi świeciło pustkami ^^ W ogóle dzięki za pochwały rysunków/bloga/pisania itp. Podniosło mnie to na duchu :)

    OdpowiedzUsuń