O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

sobota, 10 lipca 2010

Alice (Resident Evil)



... czyli osoba o wiele lepsza pod względem osobowości i mocy niż Alice Hale, lecz niestety nie udało mi się tak wiernie oddać jej twarzy, jak w przypadku tej "zmierzchowej". Ba, w ogóle nie jest podobna do oryginału, ale i tak wyszła całkiem nieźle.



Alice to główna bohaterka serii filmowej Resident Evil: Domena Zła, Resident Evil 2: Apokalipsa oraz Resident Evil 3: Zagłada. Istnieje również prawdopodobieństwo, iż we wrześniu bieżącego roku do kin wejdzie czwarta odsłona tego naprawdę udanego horroru/thrillera/filmu science-fiction - Resident Evil 4: Afterlife. Jeśli tak, to z przyjemnością się na niego wybiorę :)

Ciekawostką jest, że film powstał na podstawie... gry komputerowej (o tym samym tytule). A jeszcze lepszą ciekawostką jest to, że od serii gier Resident Evil wywodzi się właśnie gra Devil May Cry, w którą to czwartą część poszczęściło mi się zagrać i jej główny bohater jest na tym blogu ^^

Dante
Dante i Nero (ten niżej)

Nie będę bawiła się w recenzję (chociaż za czasów języka polskiego i gazetki "Podławek" w gimnazjum napisałam ich dość sporo), ponieważ boję się, że zdradzę w niej coś, czego powinniście dowiedzieć się sami, oglądając ten film. Chociaż jestem przekonana, że większość ludzi na świecie go zna, co jest drugim argumentem ^^

Najlepiej będzie, jak po prostu podam link, gdzie można obejrzeć Resident Evil online, nie czekając na to, aż powtórzą go w telewizji. Minusem jednak są limity oglądalności... Ale to już Wasza decyzja :)

Tu możecie oglądnąć Resident Evil 1, Resident Evil 2, Resident Evil 3

P.S. - trzecią opcją jest kupienie DVD xD

1 komentarz:

  1. I'm first!
    ależ oczywiscie! z checia obejrzałam druga część! pierwsza znam po łebkach, a trzecią sie domyślam, ale czwarta to dla mnie nowość! xD

    OdpowiedzUsuń