O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

czwartek, 22 lipca 2010

Ma być Step Up 3? Dlaczego nikt mi nie powiedział?!

Dziwnym zbiegiem okoliczności na ekrany kin wychodzi ostatnio coraz więcej "kolejnych-partów-serii". Premiera Shreka 4 Forever była 9 lipca, 10 września odbędzie się 4 odsłona Resident Evil, a na 6 sierpnia zapowiadają właśnie Step Up 3D.

Tak mnie to zaszokowało, że aż nie miałam czasu nic narysować! ;) Koniecznie muszę się wybrać na pozostałe dwa filmy (na Shreku już byłam xD).






Mam już pomysł na kolejny rysunek. A właściwie kilka pomysłów. Chyba zrobię listę, wystawię ją na blogu i zapytam Was, co byście chcieli, bym najpierw narysowała xD. Pomyślę nad tym... a tymczasem zapowiadam się na jutro.

1 komentarz:

  1. filmy takie jak step up nigdy mnie nie zachwycały. choćby choreografia była nie wiem jak czadowa (a w poprzednich częściach była), film winduje najwyżej do miana fajnego.
    za to Resident Evil...
    ...to klasa sama w sobie.
    Szacun.

    OdpowiedzUsuń