O blogu

Będę tu zamieszczać swoją "rysunkową twórczość", żeby w końcu pochwalić się światu ;) Kiedyś może opublikuję któreś ze swoich opowiadań. Czasem też wtrącę ciekawe wątki mojego życia - głównie komiczne, bo je kocham najbardziej! No to miłego baraszkowania po moim blogu ;)

sobota, 28 kwietnia 2012

Mortal Kombat 9


Czemu niektóre gry są tylko na PS2, PS3 lub Xboxa?


Obejrzałam sobie ostatnio fabułę gry Mortal Kombat 9 i przyszła mi wielka ochota w to zagrać. No ale oczywiście tejże gry nie ma na PC...  Co prawda momentami walki są chore, ale właśnie to czyni Mortal Kombat tak ciekawym. I ta historia... i postacie! Super. Zwłaszcza Raiden i Scorpion. Su-per.

...Nie ma jej na PC. Nosz kurde.

...


Ostatnio przeszłam cały Portal 2 dwa razy i Mirrors Edge chyba ze cztery razy (na każdym stopniu trudności). Obie gry bardzo polecam ^^ Naprawdę ciężko jest powiedzieć, która mi się bardziej podobała. Grafika jest powalająca (w tym dobrym znaczeniu xd), fabuła w Portalu może trochę lepsza, ale skakanie po budynkach w Mirrorsie zrobiło na mnie nie lada wrażenie!

Jeśli komuś te gry są nieznane, polecam obejrzeć filmiki na youtube. Nie wiem, jak dla Was, ale dla mnie oglądanie gameplayów to najlepsza recenzja. Dlatego nie będę się tu o nich rozpisywała.

Podobno miał też wyjść jakiś film oparty na Warcrafcie. Ktoś wie, czy to pewne? Jeśli tak, mam wrażenie, że to schrzanią. Niemal każdy film, który powstał na bazie gry, nie jest za dobry. Chociaż 1 część Mortala była nawet spoko ;)


Pozdrawiam wszystkich graczy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz